Blå smurfar

Jag laddade inför gårdagens träning med 2 timmars sömn. Kom hem efter jobbet, åt och gick sedan och la mig. Värken från visdomstanden tog verkligen kol på mig och jag verkar få fortsätta lida idag. Alvedon är min bästa kompis just nu.

Väl på träningen stod Emma och delade ut våra nya träningskläder samt overaller. Snacka om att vi blev snygga, ett gäng blåa smurfar =)

 

Anki fick äran att ”sälja kläderna” framför kameran:

 

 

Träningen då?
Jo, vi zessor genomförde ytterligare en kanonträning med riktigt bra tempo. Övningarna rullade på i bra tempo och skotten satt där de skulle. ”Carey” som jag hade i mål på min sida verkade ha spikat igen och väl under två målet hamnade jag framför Foppa och fick verkligen känna på hetluften framför mål, skit va skoj det var att få fightas lite. Ska verkligen ta rollen framför mål fler gånger =)

 

Nu återstår bara torsdagens genrep sedan är vi mer än redo att ta oss an Sala Silverstaden på söndag.

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0