Använd er egen sarg

Bella, Lisa och jag tog en lång uppvärmning innan träningen igår. Vi joggande i 40 minuter för att sedan hinna byta om och stretcha i lugn och ro. Efter en lång arbetsdag var det en perfekt start på träningpasset.

 

Innan vi sprang var Lisa på AIKs materialare angående vår sarg, dvs. att AIKs innebandyherrar inte skulle använda vår sarg utan ta sin egen nyinköpta sarg. När vi kom tillbaka visade det sig att AIK ändå tagit vår sarg vilket gjorde coach vansinnig. Till saken hör att vi har en vanlig lätt sarg medan AIKs herrar har en tung och rätt svårforcerad sarg som tar längre tid att bygga. Men efter en utskällning a lá coach tror jag inte att grabbarna kommer ta fel igen ;)

 

I övrigt hade vi lite skavanker, Lisa såg inte så mycket och jag kunde knappt prata utan att dregla pga. min visdomstand, men träningen i sig flöt på bra och vi nötte vissa saker så nu är vi mer än redo att ta oss an Sala på söndag.

 

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0