30-års fest väntar

Oj, det har varit full rulle sedan jag klev upp. Jag har sprungit ärenden, vinkat av pepparkakorna som drar till värmen, fikat med brorsan, städat och nu senast försökt hitta en outfit till kvällens fest. Det är lättare sagt än gjort eftersom de flesta av mina kläder inte ligger där de brukar av olika anledningar...


Ska slänga i mig lite mat, sedan är det dags att synka med damerna och fixa till mig. Skönt att inte ha någonting att tänka på imorgon så att man kan njuta av festen till fullo, ibland är det skönt med spellediga helger =)


Dessa två damer (SS & Kirran) kommer bland annat joina mig ikväll =)


Ha en skön lördag!


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0