3 skott på 30 sekunder

Det blev stressigt hela vägen till Botkyrkahallen men väl där var det bara att ta vara på ”lektionen”. Det var ingen riktigt match utan vi körde 2x25 min tror jag, dessutom hade vi Linnea Bergman i mål i sista perioden. Det var som sagt en lite annorlunda tillställning. Oavsett siffrorna (läs: hade som vanligt ingen koll) hade jag skoj. Det är inte ofta man får täcka skott som lämnar rejäla märken och få känna på ett passningstempo som får kroppen att undra vad som är fram och bak, höger eller vänster.

 

Jag hoppas verkligen inte detta var sista gången vi spelar i Botkyrkahallen, för oavsett resultat är det skoj att möta duktiga spelare som verkligen kan spela innebandy.

 


Jag hann i af vinna en tekning mot Minne (läs: kan man skriva det i sitt CV? *ler*), täcka 3 stenhårda skott under de sista 30 sekunderna och dribbla lite på mittplan.

 

Resultatet av mitt sista byte...på 30 sekunder hann jag täcka 3 saftiga skott;




/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Minne

Förlåt Garpen!



Det ser ju riktigt hårt ut för en gångs skull... ;)

2009-10-09 @ 08:05:08
Postat av: Garpen

Minne, det gick ju inte hål iaf och dessutom är blåmärken rätt tufft att ha ;)

2009-10-09 @ 08:49:33
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0