Fotbollssnack med fanatiker

30-årsfesten igår var kanon, maten, sällskapet...ja allt. När det var dags för mat sprang jag runt bland borden och letade efter min namnskylt. Kirran och SS satt tillsammans vid samma bord medan jag hamnade helt solo vid ett annat bord. Funderade först lite över varför det såg ut som det gjorde men efter middagen fattade jag varför. Jag satt bland annat tillsammans med Marres bror, hans tjej och en annan kille från Västervik. Vi snackade fotboll nästan hela middagen, hur trevligt som helst. Man kan väl säga att jag delade bord med två fotbollsfanatiker, en djurgårdare och en bajare. Jag kan nog mer fotboll än de flesta andra tjejer vilket gör att en diskussion med två fanatiker inte blir något problem. Jag har lite att komma med och killarna slipper förklara vad offside är för något ;)

Frågan är om någon annan tjej i lokalen hade klarat av att sitta på min stol...?

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0