Vill du jävlas lite?

I helgen fick jag lära mig ett riktigt roligt partytrick från fotbollsfanatikerna som jag hade som sällskap vid mitt bord. Det är riktigt roligt att utsätta människor som avskyr att hålla tal för detta…mohaaa.

Fanatikerna berättade att när den middag du är på hållit på ett tag och du inser att någon i din närhet precis ska resa sig från sin stol, klingar du i ditt glas, vilket gör att alla kollar åt ert håll och den person som precis skulle resa sig upp och antagligen göra något HELT annat, plötsligt verkar ha tagit på sig rollen att hålla tal….hihi.

 

 

 

Efter att killarna berättat detta och en historia när detta hände vågade jag inte röra mig från min plats =) Även om jag inte hade haft några svårigheter att hålla tal vid just det tillfället så kan det ju ändå vara lite halvjobbigt läge…

 

Jag ska verkligen köra tricket på någon zessa vid vår avslutningsfest senare i vår. Nu har jag iofs avslöjat vad det handlar om men frågan är om de kommer ihåg detta om några månader? ;)

 

 

Ingen sitter säkert ;)

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Jenny

Ha ha...va roligt! Verkar som du hade det kul vid ditt bord. Tomas och Uffe är grymma. Hoppas verkligen att jag och Marre tänkte rätt när vi placerade dig där:)

2009-11-02 @ 18:40:10

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0