Vila, update & lite jobb

Den här helgen har handlat om vila, update med vänner och lite jobb. Arbetsveckan tog verkligen slut på min energi och det har varit underbart att bara kunna ta det lugnt och vila upp sig under helgen. Har hunnit med en massa update med vänner live och även via telefonen som gått varm.

Någonstans i allt det stressiga kan jag hitta ett lugn i vetskapen om att det faktiskt finns vänner som just nu upplever samma situation och ibland lättar det enorm bara genom att man får prata av sig lite. Vad skulle man göra utan sina vänner?

Tråkigt nog har det blivit en del jobb också, jag vet att jag lovat mig själv att ta det lite lugnare, speciellt efter det som hände förra året ungefär vid samma period, då resultatet blev att jag fick springa till läkaren varje vecka för blodtryckskontroll. Märkligt att jag låter det gå så långt att jag måste lära mig den hårda vägen...



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0