Tar tillbaka allt

Oj, det vänder snabbt...



Igår sa jag att jag älskade fysen vi haft hitills, idag tar jag tillbaka allt. Dagens fyspass var riktigt jobbigt för benen och mina ben som redan var slitna efter gårdagen, höll mig knappt uppe. Det var intervaller, idioten a lá Zunda, upphopp, diverse konstiga springövningar, axelövningar och annat. Det var mjölksyra, flås och en enorm vilja idag och när Kviding, direkt efter sista idiotomgången, sa att vi skulle avsluta med att sitta 90 grader mot en vägg plocksdes "the eye" fram och min blick skulle kunna översättas med: "skämtar han med mig nu eller?".

Om jag hade träningsvärk idag när jag vaknade vet jag inte ens om jag vågar kliva upp ur sängen imorgon =)

Ps. tydligen ska nästa veckas fys bli än mer jobbig....halleluja!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Jea

Låter som om man har missat en del rolig fys =) Det lär man väl få ta igen nästa vecka!

2009-11-04 @ 18:11:34

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0