Skrattattacker på bussresan

Gårdagens bussresa hem och till Borlänge var helt underbar. Inte nog med att busschauffören var trevlig, stämningen var på topp. Jea och Tosse satt i vanlig ordning med sitt snett över gången från mig, Jolli och jag satt och snackade lite om framtiden på väg till Borlänge. Fia lindade klubban, Cissi och Minelli drog igång ett par vänneravsnitt och skrattade ikapp. Kirran och Nicko satt och jobbade och pluggade. I övrig florerade ett par tidningar runt i bussen och många lyssnade på musik. En vanlig bussresa a lá Zunda med andra ord.




Fia passade på att linda om sin klubba

På vägen hem satt jag med de svenska Hollywoodfruarna, drottning Silvia samt Viktoria Silvstedt (läs: Carey, Jolli samt Minelli) och skrattade så jag fick ont i magen. Vi har talang i Zunda ska ni veta och projektet till avslutningen senare i vår är redan igång =)

Jolli höll låda

Tosse djupt försjunken i sin bok

Carey och Bella hade matchat tröjorna


/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0