Ryggont

Efter gårdagens träningspass blev det spikmattan i 30 minuter för att lösa upp spänningarna i nacke och rygg. Det hjälpte en hel del men i morse när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i ryggen. Två matchtempodagar i rad + ett halt golv (läs: kroppen fick agera konstigt) har nog gjort sitt. Lägg till min ”skadade” rygg efter förra veckans fyspass och ni har min sargade kropp.

 

Det är tufft att vara zessa dagar som denna…

Ps. Blir nog dubbla thaiplåster ikväll! ;)

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lisa

Dubbla chili-plåster är vågat garpen! ska bli intressant att se/höra resultatet :)

2009-11-24 @ 14:17:15
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: Garpen

Får se om jag vågar ;)

2009-11-24 @ 15:28:41

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0