Premiär för thaiplåstret

Ikväll blir det min egen tur att prova thaiplåstret. Ska hem efter jobbet och prova plåstret på min ömmande rygg och se om det ger något resultat. Ryktet säger att det bränner lite, fine with me, bara det hjälper.

 

Ska även passa på att fylla på kroppen med lite c-vitamin.


Dags för lite healing!

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lisa

bränner LITE??!! nejdu

2009-11-17 @ 16:50:56
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: katrina

stackars dig, take it easy....undrar om plåstret hjälper!!!

2009-11-17 @ 21:49:00
Postat av: Anonym

Åhh om du har ett extra skulle jag verkligen behöva testa ett på lör mot Solna. Min vad är såå knas just nu, såå stel. Hoppas inte fått tillbaka muskelbristning i den, ska få tid att kolla upp....

2009-11-17 @ 22:25:27

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0