Möte möte möte

Idag är det en sådan där dag då jag springer mellan möten. Dagens går och jag har inte ens hunnit kolla mailen, lagom stressande =)

 

Igår jobbade jag över för att hinna joina laget och träna ikväll, men vilket oflyt jag har. Träningen ikväll är inställd och egen träning gäller. Visst, jag kan ju fortfarande träna men det är ju så mycket roligare med laget runt omkring sig. Får försöka se det positiva i det hela, jag slipper stressa hem och kan ju faktiskt ta min löprunda antingen ikväll eller imorgon. Frihet…I like!

 

Saknar det här gänget!

 

Som ni märker ändras planerna stup i kvarten, det är bara att hänga med i svängarna…

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0