Mitt andra hem

Solnahallen är mitt andra hem och efter ca 7 säsonger i Zundadressen känner jag nästan till varenda vrå.  Men det som ändrats från min första säsong till nu är att Solnahallen blivit mer populär för olika evenemang, allt från mässor till musikaliska shower. Det är ju inte alltid så jättebra eftersom många av våra träningstider försvinner. Tidigare år har det mest handlat om inställda träningar efter jul pga. slutspel i både basket och herrinnebandy. Men i år har vi redan missat en massa träningar och har tack vare alla uppehåll klarat oss relativt bra då vi kört fys istället. Ikväll är inget undantag, hallen är upptagen och vi har med hjälp av junisarna nu fått byta hall för en kväll.

 

Vem vet, har vi tur kanske vi till och med slipper bygga sarg.


Är ju bortamatch till helgen så nytt golv för en kväll gynnar oss säkert =)

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0