Matchtempo mitt i veckan

Vi fick joina junisarnas träning igår och det blev en riktigt bra träning med matchtempo mitt i veckan. Det var länge sedan jag var så svettig efter en träning. Det blev mycket två mål och det var skoj att se att junisarna inte hade någon som helst respekt för oss pensionärer äldre. Det blev en liten mix av spelare i de olika lagen och meden speciell tanke.

 

Jag har en riktigt kort stubin just nu, vad det beror på tänker jag inte ta här men det finns nog fler orsaker än en om jag säger så. Hur som helst får den korta stubinen mig att göra en hel del märkliga saker, jag tar ut min aggression på fel människor och igår fick bland annat Ullis känna på det. Stackarn hade en galen Garpen efter sig och fick slag på slag på slag över benen…*SORRY ULLIS!* Hade det varit ombytta roller hade jag nog stanna till och startat den första fysiska zessafighten ever.

 

Ullis blev belönad med veckans zessa efter träningen av SS och får nu bära den fina dress =)


Dags för mig att plocka fram det där lilla extra tålamodet som finns någonstans i min sargade kropp.

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0