Love Skype

Har hunnit med att prata med mamma och pappa i ca 40 minuter idag. Bara goda nyheter och min första replik till pappa blev inte ”hej!” utan ”- fy fasiken vad brun du ha hunnit bli!”. Tydligen är det varmare än vad det brukar, ca 36 grader. Som vanligt kommer jag känna mig som ett lik när jag kommer och hälsar på. Men jag är ju faktiskt lyckligt lottad, har ju rätt påbrå så det lär inte dröja länge innan jag kan känna mig lite brun och fräsch igen =)

 

 

Älskar verkligen Skype och ännu roligare är det nu när min otekniska mamma insett att det finns en webbkamera att använda =)

 

Ps. Lika bra att börja vänja mig vid Skype för jag kommer nog använda tjänsten mer än på länge under 2010 ;)

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Kanske dags att jag också fixar det.

Behöver jag nått headset med microfon eller hur är det?

ses ikävll! kraam

2009-11-19 @ 14:16:16
Postat av: Garpen

Det beror på, du kanske redan har både kamera samt högtalare i datorn. Annars finns det billiga headset på typ Claes Ohlsson.



Ja, du måste garanterat skaffa Skype Kirran! =)

2009-11-19 @ 14:38:13
Postat av: Lena

SKYPE är grymt!och det bästa gratis ;)

2009-11-20 @ 20:08:14

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0