Gjorde plåstret sitt?

Rapport från plåsterpremiären:

Kom hem och klippte av en bit av thaiplåstret och satte det på plats på ryggen. Tog nog iaf en 20 minuter innan det började verka men då tog det fart på riktigt. Kändes som att ha en vetekudde på ryggen, det var rätt skönt till en början men efter ett tag blev det olidligt varmt och jag beslutade mig för att ta bort plåstret. Kvar på kroppen var då ett rödflammigt märke samt lite av plåstrets ”salva”…


Chilli Brand...mmm kan man lugnt säga ;)


Känslan efteråt var att området var lite ”bedövat” och väl på träningen kunde jag köra efter en ordentlig uppvärmning. I vissa ställningar kändes det fortfarande men jag kunde spela utan problem. Det roliga kom dock när jag började värma upp och bli svettig. Den ”salva” som fanns kvar på ryggen från plåstret blev på något sätt aktiverat igen, så den värmande känslan kom tillbaka och stundtals blev det så varmt att det nästan kändes kallt =)

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0