Gapat hela morgonen

Imorse var det dags för ett besök hos tandläkaren igen. 08.00 har blivit min standardtid, väl i stolen och med bedövningssprutan avklarad kan jag sakta men säkert drömma mig iväg och halvsova. Imorse insåg att jag att jag lyckas få tandläkarljuden (ex. borrljudet) att bli någonting avslappnande. Vet inte om det beror på att jag är så trött på morgonen och fortfarande halvsover eller det faktum att mitt tankesätt vänder någonting rätt obehagligt till någonting bra. Oavsett är det skönt att jag inte upplever det hela som en skräcksituation som många andra =)

 

Idag blev det ”Hälsa” som lästes innan i väntrummet

 

2 st sprutor (det värsta med tandläkarbesök)

 

2 h gapandes i stolen (Läs: viloläge)

 

Lugna favoriterna i högtalarna

 

Rätt ok morgon trots allt =)

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0