Bita i sura äpplet

Jag har tagit en kort paus för lite energiintag innan jag ska fortsätta att gräva ner mig själv i ännu mer jobb.  Istället för att joina zessorna ikväll och få svettas lite, kommer jag sitta och stirra in i en dataskärm och fortsätta frysa om mina fingrar (läs: fortfarande kallt på rummet). Hade hellre sprungit efter den lilla plastbollen men ibland får man offra sig för att hålla sig flytande de närmaste dagarna.

 

Jag har insett att det bara är att bita ihop de sista veckorna innan semestern börjar som om jag skulle slippa jobba under semestern

 

Ska fortsätta bita i det sura äpplet…i dubbel bemärkelse =)

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0