Återbesök

Morgonen spenderade jag hos tandläkaren och efter att ha haft munnen öppen ett bra tag kunde tandläkaren konstatera att min förra tandläkare (folktandvården) inte gjort något bra jobb med mina tänder. Jag måste tillbaka, ”- jaha”, sa jag och försökte hitta en ledig tid i min redan fyllda kalender. Efter en massa förslag på tider från tandläkaren följt av en massa ”kan inte” från min sida tog jag tag i tandläkarens datorskärm och scannade snabbt igenom bådas tider och kunde se att en lucka en tidig morgon.

 

Det blir inga fler skor ingen billig affär det här men tänderna ska ju förhoppningsvis sitta kvar i munnen resten av livet så lika bra att ta hand om dem.

 

 

Läste lite skvaller i väntan på att träffa tandläkaren

 

Ps. Fick även veta att jag bör dra ut min andra visdomstand också. *ryser*

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0