Ambassaden

Efter tandläkarbesöket imorse åkte jag vidare till Thailändska ambassaden för att fixa visum. Kom in i lokalen och möttes av (inte helt oväntat) en massa svenska herrar och en del thailändska damer. Satt fint och inväntade min tur och hann irritera mig på en gubbe som inte verkade kunna sitta ner och vänta på sin tur. Dessutom kommenterade han personalens tröghet stup i kvarten, var sekunder ifrån att be honom hålla käften vara tyst. När väl min tur kom gick det undan (läs: vissa kommer ju förberedda) och till min stora glädje slapp jag betala. Turistvisumet till Thailand är tydligen gratis fram till mars 2010. Skoj att jag hade flyt med något idag =)

 

De 3 P:na... Pass, pengar & plastficka ;)

 

Nu återstår det bara att hitta en tid att hämta ut visumet…

 

31 dagar kvar…

 

 

/Gnurpisch med en fot närmare värmen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0