Älskar fys a lá Zunda

Jag har träningsvärk precis som jag trodde efter gårdagens pass. Jag kände av det främst när jag skulle sätta mig i bilen imorse. Baksida lår känns mest och det är rätt konstigt eftersom vi främst körde mage, axlar och armar igår =)

 

Det var riktigt roligt under fysen igår, först uppvärmningen med bland annat min nya hatövning #1 ”upphopp ner på mage….upphopp ner på mage”.  Därefter började det roliga, lek med liten boll medicinboll. Jag parade ihop mig med Smidiga Skoog och vi körde på med diverse övningar. Att kunna utföra övningarna ordentligt men samtidigt skratta mellan varven är nog räddningen och det som gör att fysen i år är sjukt skoj. Det är lagom jobbigt och med stor variation...I like!

 

Bella och Carey fick vara mina ”modeller” igår.

 

Axelpress, sjukt jobbigt efter ett tag

 

Är den här övningen orsaken till min träningsvärk?

 

Kast med blå boll



 

Ikväll hoppas jag att vi får springa…

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0