Vilken kanonhelg

Vädret gjorde sitt...

Sällskapet gjorde sitt...

&
jag gjorde lite som jag ville....


Reunion stod på programmet och eftersom E var hemma i Sverige en kortis passade tjejgänget på att träffas. Jag började hemma hos Frasse med några fördrinkar, väldigt färgglada sånna =) 



Vi slöt upp med några ur gänget för middag i Täby, en riktigt trevlig sådan. Jag slängde ur mig en och annan oväntad kommentar men den skönaste stod ändå Frasse för som kort och gott avslutade sitt med: "-ja, dem får väl tycka att jag är en häxa då!"


Jag och fröken L + maten

Kvällen fortsatte till Cliff Barnes och herrej-lar vilket drag det blev. Det träningspass som försvann under dagen tog jag igen med råge. På dansgolvet var det 80 % killar, däribland två svensexor som jag och Mutola fick i uppgift att busade lite med. Det var afterski-känsla över det hela samtidigt som det var svettigt a lá Kos och att då stå på en stol i 2 timmar och rocka loss gjorde verkligen sitt. Men vad gör man inte för de bästa platserna...
Det var riktigt länge sedan jag hade så roligt!

Hes, svettig och hungrig strosade jag hemåt...

/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: carpediemdamen

Visst besöker vi haket igen... snart!!!

2009-05-31 @ 18:13:43
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: garpen

You bet!

2009-05-31 @ 21:36:50
Postat av: Lenizkleniz

Jag är PÅ!

2009-06-01 @ 17:07:57
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0