Tröttis och 11 nya mail

Min TV levde sitt eget liv igår kväll så jag bestämde mig för att sova istället. Trots 9 timmar sömn i natt var det jobbigt att ta sig upp imorse. Snoozade typ i 40 minuter och bestämde mig därefter att ta en promenad till jobbet. Vet inte om jag direkt blev piggare men frisk luft fick jag iaf och 5.997 steg avverkades =)

Hade tydligen missat den livade mailkonversation som pågått under gårdagskvällen angående returmötet i Zlakten. Resultatet såg jag imorse, inkorgen: 11 nya. Jag är ju van för stundtals ser det likadant ut när Zundazessorna är i farten =) Har rutin på det hela, läser det översta och går igenom hela konversationen, resten raderas bort. Kan ibland vara lite farligt men för det mesta fungerar det utmärkt.

Nä, dags att inta lunchen…

/Gnurpisch vars mage kurrar

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

11 nya var ju ingenting...gud vad dom mailar tjejerna =9 Jag fyllde i schemat och skickade i alla fall så får vi se när vi kan lira =)

2009-05-06 @ 14:01:17

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0