Stämmer min teori?

Idag kom jag rätt sent till gymmet, mycket senare än vad jag brukar. Men till min stora glädje fanns det massor av ögongodis, ett tag kom de från alla håll =) Mellan mina egna övningar passade jag på att kolla lite extra, fick min dagliga dos av sötsaker. Efter dagens vistelse på gymmet kom jag fram till en liten teori: att alla singelkillar(?) (vältränade) inte går till gymmet förrän sent på kvällen. Stämmer det? Finns det någon singelkille där ute som kan bekräfta detta? Eller Fia, du som PT kanske har koll. Kan vara bra att veta...*ler*

Sedan har jag så svårt att förstå alla killar som bara tränar överkropp. Hur snyggt är det att ha en grym överkropp och sedan tillhörande kycklingben? 

Träningen då? Jo, jag satt inte bara och kollade på alla snygga killar även om det inte hade varit några problem. Flåsade en del på löpbandet och avslutade passet med ett antal övningar a lá Pirre. kort och gott ett bra träningspass med bonus (läs: ögongodis).



Ps. Synd att det inte var en pristävling idag...haha

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: carpediemdamen

Såja, nu kommer det upp en liten bild där....Jättefin!!Måste kolla detta på mitt gym också, om singelkilarna....

2009-05-11 @ 22:53:49
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: Fia

Fråga som svar: Varför tror du att jag bokar in mina kunder kvällstid? ;)



2009-05-13 @ 23:10:25
URL: http://fragorpadet.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0