Provträning och pristävling

Innan gårdagens provträning var vi ett gäng som passade på att värma upp lite extra (läs: tog en joggingtur runt Pampas marina på sådär en 40 minuter). Skulle vilja säga att det var fridfullt och vackert men jag minns inte så mycket av själva miljön utan jag hade fullt upp med att få luft i lungorna och byta låt i min mp3-spelare. Efter gårdagen förstår jag varför vi inte får springa med musik under testerna =)



Under träningen blev det pristävling och mitt lag vann...såklart! ;)
Vi börjar nästan bli lite bortskämda vad gäller pristävlingar men så länge mitt lag vinner får de gärna fortsätta *ler*.



Gårdagens hämd: Bella lyckades vinna en tekning mot mig (läs: kallas nybörjartur) vilket fick mig att ge igen, gjorde en snygg tekning framåt mellan hennes ben och vips så var det jag mot backen...men där tog det dessvärre stopp =) 

Gårdagens hetaste situation: det vevades friskt framför vårt fastspända nyförvärv =)

Gårdagens comeback: Kveding var tillbaka och briljerade.

En inplanerad träning kvar...

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0