Pampas Marina + R-e-s-p-e-k-t

Gårdagens löppass var rätt skönt, halva gänget drog iväg lite före oss andra och sprang på som bara den, min grupp såg bara ryggtavlorna på dem en stund innan de försvann. Jag sprang hela rundan med Zundas Britney och Jea och plockade även upp Ullis på vägen. Vi sprang på rätt bra och hann även med en del snack under vägen (jag snackade iaf *ler*).


Efter rundan var det dags för lektion med Pirre, en relativ liten man med extremt STORA ord. All RESPEKT år karln, han överraskade oss direkt =) Han kommer göra under med oss zessor…ja eller iaf ge oss den kunskap och det stöd vi behöver för att bli ännu bättre och starkare. När jag och Ullis satte oss i bilen efter träningen sa båda i mun på varandra att vi kände oss sjukt laddade efter dagens träff.

Väl hemma var det bara att göra sina egna anteckningar på det medskickade pappret för det var en del att komma ihåg och framför allt tänka på ;)

Jag och skivstången på gymmet lär bli bästisar i sommar…
10 days to go…

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Fia

Kan man få ta del av de där övningarna på något sätt eller?



LADDAD SOM FAAAAN!!! :)



Och bildspelet?



Puss bästa Garpen

2009-05-11 @ 15:57:39
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: garp

Fia, jag antar att Pirre eller Anders lämnar ut papper till er som inte var med den 18:e. Du känner igen det mesta =)

2009-05-11 @ 21:44:01

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0