Nysattacker och Zlakten i fara.

Igår fick jag ett antal nysattacker på jobbet, ville inte inse vad som var på väg att hända, även fast jag känner min kropp rätt bra efter alla år. Nysattacker i min värld brukar betyda 1-5 dagars förkylning och en massa snytpapper…förkylningen liksom smyger sig på. Väl hemma igår fortsatte nysandet och slutligen somnade jag i soffan (läs: tecken nr. 2 att allt inte står rätt till). Idag har jag inte mått jättebra men inte heller jättedåligt, är lite surare än vanligt bara…*host host*. Men visst känner jag att någonting inte riktigt är som det ska i kroppen min.

Zlakten är i fara…

Imorgon är det returmöte i Zlakten och jag har en känsla av att jag inte kommer bli bättre tills imorgon, men vem vet…under har ju hänt förr =)

Dagens medicin blir iaf sushi a lá Kirrans favvoställe och Beyoncé…om allt nu går som det ska vill säga.

Kirran har lurat ner mig i sushiträsket....tack tjejen! =)
/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0