Kanonhelg

Har spenderat de senaste dagarna ute bland hästar, hundar och svingande klubbor. Har insett att jag behöver komma bort från stan då och då för att koppla av några hekto och stressa av. Ls landställe är kanon, nära skog, sjö, hästar och golfbanan.  

Lukas hälsade på hästarna

Golfmässigt har det gått bra, väldigt bra till och med, bortsett från den första 9-håls rundan. Jag har nog aldrig spelat sämre men det blev lite av en uppvärmning. Jag tog igen det ganska snabbt dagen efter då jag gick 18 hål själv eftersom L spelade sin första tävling för året (kom 2:a, grym som alltid) Det värsta med att spela själv är att man inte har någon att dela de perfekta slagen med, det sker liksom och sedan är allt över. Halva grejen med golf är att få snacka om hålen och slagen efteråt...liten nördigt, men det är sådant jag gillar =)


Gjorde 2 st teoriprov idag också, det märktes att jag inte skrivit prov på länge, hann faktiskt bli lite nervös. Hur gick det då? Jorå, kändes väl sisådär, men det säger jag alltid så jag hoppas jag klarade det =)

Jag trivs verkligen på landet och det kommer garanterat bli fler helger på Ls land...

/Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0