Kände det på mig

Jag har insett att jag känner vissa av mina vänner läskigt bra, vi har nästan en syskonrelation. Idag när jag var hos farmor och farfar fick jag ett sms från en av mina bästa kompisar. Sms:et var inte skrivet som det brukar och jag sa direkt till mamma att något måste ha hänt. Mycket riktigt...

Vissa vänner har man upplevt sjukt mycket med och spenderat kvällar på akuten med. Deras familjer är nästan som ens egen och man känner sig hemma i deras sällskap. De behöver inte ens fråga, att ställa upp oavsett tid är en självklarhet! 

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Anonym

TACK FÖR ALLT <3

2009-06-01 @ 17:09:09
Postat av: carpediemdamen

Håller fullständigt med, fick själv sms och såg att det var något... tyvärr låg jag o halvsov när det ringde första gången.....

2009-06-01 @ 19:31:20
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0