Armbågarna ut

Hade mig en välförtjänt vilodag igår med betoning på VILA, sov hela 9 timmar i natt.

Jag hoppas innerligt att vädret blir bättre för ikväll har jag lovat bort mig att spinga Vårruset. Är egentligen inte så mycket för att springa lopp eller tävlingar. Antar att barndomen satt sina spår…

Mitt första och ENDA Lidingölopp slutade med att jag kom i mål på plats 51…de 50 första kom med i tidningen =) Drömmer fortfarande mardrömmar om upploppet då jag blev omsprungen *ler*.

Men det har inte bara gått dåligt…
Ett år sprang jag ett lopp och kom 3:a i min åldersklass, men jag behöver inte nämna hur många som deltog va? *host -f-y-r-a- host*.

En sak är klar…ikväll åker armbågarna ut.

Don´t mess with the princess!



Ps. Fast med tanke på mitt äventyr i Ursvik här om dagen kanske jag ska vara glad om jag tar mig i mål i huvudtaget ;)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0