Äntligen igång

Ikväll väntar tester ute på Bosön för oss zessor. Två tappra grupper ska genomföra en mängd tester som startskott inför sommarens försäsong. Efter två roliga försäsonger (tänka sig att jag sätter ihop ”rolig” och ”försäsong” i samma mening) kan årets upplaga knappast bli sämre, det har ju trots allt kommit in en hel del nytt blod i truppen =)



Kvällen mål: Få ett resultat inskrivet efter varje test

Kvällens ”det kommer ordna sig tjejer”: Vi kan lyssna på hur mycket musik vi vill efter Cooper, det är ett antal minuters pina sedan är det party =) Varför inte skapa musik i huvudet av alla andras flåsande, kan lova att det blir ljuva toner ;)



Mina harar: Bellsi och Anki…hoppas ni gillar flås i nacken ;)

Status: Har vilat mig i form kan man lätt uttrycka det, är osäker på formen efter några dagars förkylning. Men alla som känner mig vet att när det är tävling/tester kommer djävulen i mig fram och på något märkligt sätt lyckas jag hyffsat bra. Får hålla tummarna att detta även sker ikväll.

Mission 2: Startskottet för säsong 09/10 går av stapeln ikväll och det måste dokumenteras av olika anledningar, så när jag har gjort mitt ikväll ska jag njuta av att se alla andra kämpa och ta en och annan bild.

Mission 3: PLANERING- den annars så tomma kalendern…NOT…kommer fyllas med viktiga datum för sommaren och kanske till och med hösten…I like! Nu kanske man kan börja styra upp sitt liv lite igen, även om det är rätt skönt att slippa planera allt hela tiden.

Kvällens viktigaste: GLÖM INTE PULSKLOCKORNA!!!!

Ps. HEDLUND- Jag hoppas DU njuter i kväll medan vi andra svettas och flåsar *ler*.

 /Garpen som laddar i liten skala en så länge

Något att tillägga?
Postat av: Fia

åh... ångest!!

Jippie

2009-05-18 @ 14:10:14
Postat av: garp

hihi...

2009-05-18 @ 14:22:09
Postat av: Anonym

Bara jag som missa mission 1? eller brukar ni i Zunda börja med mission 2 direkt?

2009-05-18 @ 23:06:23
Postat av: garp

Det var nog jag som bara skrev lite otydligt, i mina ögon var gårdagens mål (testerna) det samma som mission 1.

2009-05-19 @ 08:49:08

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0