3-0 i matcher

Jag är helt lost vad gäller dagar just nu, 4 dagars ledigt ställer till det en aning. Torsdagens grillparty med Zlaktengänget var riktigt trevligt och det resulterade även i en 3-0 ledning för oss tjejer. Kubben blev inte mycket av en match ;). Det roliga nu är att killarna verkligen försöker komma på en gren som vi tjejer inte ska vinna...good luck säger jag =)

Mellan grillningen, kubben och allt annat som pågick hann jag prata med Sala en hel del också, vilket alltid är lika trevligt, händer lite för sällan bara. Sala berättade bland annat att hennes pappa ibland läser min blogg vilket glädjer mig och därför måste jag passa på att hälsa medan jag kommer ihåg "- Hej Salas pappa!".

Vi tjejer lyckades rätt snabbt läsa av läget under grillfesten och gjorde några simpla expriment för att se om det fanns någon avundsjuka i huset...hahaha, en rätt intressant syn =)

Man kommer långt med kvinnlig list!


/Garpen 


Något att tillägga?
Postat av: Skate

Hahaa, va roligt!:)

Ses på torsdag, kompis.



Kram, kram!

2009-05-23 @ 23:00:21

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0