Zundalands egen Via-direkt

Vi i Zunda har vår egen husmor, extra mamma, mystant...ja välj vad ni vill, alla namn passar in. Sveriges U-19 tjejer har även dem nu fått lära känna henne. Jag snackar förståss om Öberg. Under alla säsonger jag spelat i Zunda har Öberg fungerat som expert på att få bort fläckar från kläder. En säsong krockade jag med en tjej som drack kaffe och fick tjejens kaffe över mina shorts (läs: vita shorts), Öberg kom till undsättning och jag fick tillbaka min shorts utan ett spår av kaffet.


I helgen fick jag en fläck på mina jeans som jag upptäckte efter att jag redan tvättat jeansen. Så självklart frågade jag Öberg om hjälp och överlämnade jeansen igår. I morse pep det till i mobilen och jag hade fått ett sms av Öberg med en statusrapport angående mina jeans. Hur grymt är inte det? Öberg skulle nästan kunna starta sitt eget fläckborttagningsföretag. =)


Snacka om att man är bortskämd som zessa...   


1000 tack Öberg!


 

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0