Veckans "To do"

På lördag smäller det, Zundas avslutningsfest & med tanke på allt hemlighetsmakeri som pågått på flera fronter, kommer det bli storslaget, det är jag säker på. Som vanligt är jag inte riktigt klar med mina "saker" inför festen så det blir till att prestera under tidspress fram till lördag =)

Minns ni att jag försökte deala till mig lite ledighet från måndagsträningen? Ja, det fungerade kan man väl säga...alla blev lediga =) Jag är iaf nöjd för då kan jag göra det jag hade planerat och som kommer gynna alla i laget ;)

Det var blandade känslor igår när sista matchen för säsongen var över, men idag fick jag höra att vi kommer få lira lite till redan i veckan. På tisdag får vi zessor äran att möta Sthlms stadslag. Jag minns själv hur skoj det var att lira i stadslaget och få spela med de bästa spelarna i distriktet. Trots att säsongen är "över" tycker jag att det ska bli skoj att lira...vem vet, vi kanske får avsluta säsongen med en seger trots allt =)

Övrigt:
Det är rätt skoj att vi zessor redan börjat fundera på vad vi ska ha på oss på lördag. Iofs är det dresscode men någonting rosa ska man väl hitta längst in i garderoben eller?
Med tanke på hur många papparazzis som brukar infinna sig i lokalerna förstår jag att vi zessor lägger ner så mycket tid och energi på kläder och hår. Är man kameraskygg är Zunda fel lag att spela i, den saken är klar *ler*.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0