Vattenfast mascara

Ikväll blir det vattenfast mascara, den saken är klar. Jag har precis fått se resultatet av Bella, Jollis och mitt lilla projekt och vad ska man säga...haha, jag garvade iaf, om det beror på att jag var där eller att det faktiskt är rätt skoj återstår att se. 1000-tack iaf till de personer som hjälpte till att leverera projektet.

Jag skulle vilja visa er som inte får avnjuta kvällen med oss zessor, men det är jag alldeles för blyg för att göra. Men en bild kommer ni få se (kanske redan imorrn) och sedan får er fantasi flöda...haha!

Dags att hoppa in i duschen...

/Garpen som kör med vattenfast mascara kvällen till ära

Något att tillägga?
Postat av: J

GARP! INte INTE LÄGGA UT NÅNTING PÅ NÄTET!! :) FOR REAAAAL! Ses Snart

2009-03-07 @ 16:13:04
Postat av: vesna

En blogg i min smak !!!

2009-03-08 @ 02:02:28
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Joss

Hmmm... räknar med viss diskretion vedrörande vissa foto-moment... ;o) annars ger ja igen (!) Pöss

2009-03-08 @ 13:15:48

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0