Tillbaka till skolbänken

ja, eller till pluggandet iaf...

Idag kom ett efterlängtat paket hem i brevlådan och det innehöll en massa skojig läsning. Inte för att jag gillar att plugga men det underlättar ju när det handlar om något jag är intresserad av. Har en känsla av att jag kommer läsa en hel del framöver...

Allt jag  behöver för mitt gröna kort.


Ett steg närmare en golfbränna... ;)

Passade även på att beställa en bok om mental träning, det kan man aldrig få för mycket av!


Nya Bäst när det gäller! av Willi Railo

/Garpen 

Något att tillägga?
Postat av: leniz

Boken Nya bäst när det gäller är SKIT BRA!!!

2009-03-19 @ 22:23:54
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0