Stressnivån

Jag måste säga att efter att ha haft veckorna fulla med inbokade saker, diverse innebandyaktiviteter mm. känns det rätt tomt nu, fast samtidigt väldigt skönt. Mitt stressande är betydligt mindre nu än innan och jag känner mig mer och mer avslappnad. Känslan av att behöva stressa hem efter jobbet och planera allt in i minsta detalj för att hinna åka och träna är som bortblåst. Istället har spontaniteten fått en ny chans och det gillar jag. Sedan är frågan hur länge det dröjer innan man börjar känna sig lite för spontan och hittar på tokigheter =)


Jag vet att jag mår som bäst när jag inte har några måsten...


/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lykke

Du får inte missa att planera in tisdag 7:e april =)

2009-03-19 @ 09:06:47
Postat av: Gnurp

Nä jag vet, håller på att lösa den 7:e så jag kan komma =)

2009-03-19 @ 09:17:59

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0