Spontanitet och skvaller

Jag hade planerat en lugn fredagkväll men det blev allt annat än det. "Sala" hörde av sig under dagen och min lugna kväll byttes ut till utgång med ett skönt gäng. Roligt att träffa nya personer som jag vanligtvis aldrig skulle umgås med. Jag bjöd till och med gänget på skvaller som fick dem att häpna...havet är fullt av fula fiskar, en del närmare än vad du kan tro =) Världen kan vara rätt liten ibland...haha! ;)

Min pepparkaka nummer 1 är äntligen hemma efter månader i Thailand, riktigt roligt bortsett från att jag ser ut som ett spöke i pepparkakans umgänge. Man kan kortfatta min helg med en massa snack och uppdatering från värmen, det hinner hända en hel del på några månader =)

/Garpen  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0