Premiärernas afton

Spik & bönor...

Idag kom min gröna spikmatta och jag passade på att prova den direkt. Jag måste säga att det var en sjuk smärta i början men efter någon minut började värmen sprida sig över hela ryggen och det blev riktigt skönt. Efter 20 minuter lämnade jag mattan i ett avslappnat tillstånd och med en väldigt rödprickig rygg. Kan verkligen rekommendera spikmattan, lite soft musik i öronen sedan är powernapen nära...




Idag har jag även kokat upp min första kastrull med bönor. Jag gillar egentligen inte bönor men eftersom min mamma tjatat i flera månader och dessutom lurat i mig en del när jag varit där på middag tänkte jag ge det en chans. Fast det blir väl till att blanda ner det i diverse annan mat för annars blir det svårt, är inte tillräckligt vuxen än för att äta bönor =) 
 

Att det dessutom tar sjukt lång tid att tillaga dem gör ju inte saken bättre.

 /Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Jag kommer besöka din spikmatta inom en snar framtid, måste ju provas. Kan tänka mig att det är en sån där skön smärta.

2009-03-16 @ 23:43:58
Postat av: Kirran

Hur kommer det sig att du har köpt en spikmatta?

2009-03-17 @ 09:05:34
Postat av: Garpen

Kirran- Jag blev lite sugen på att prova efter att min arbetskamrat pratat så gott om sin.



Lena- Dörren står öppen som vanligt!

2009-03-17 @ 09:20:30

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0