Solnahallen nästa

Dags att börja dra sig från jobbet, ska iväg till Solnahallen och se om jag får ut mina New Bodykläder som Hjördis så snällt packat ihop. AIK har ju sin första kvartsfinal idag och då brukar det vara stopp även om de har blivit enormt mycket bättre på att släppa in oss när vi ska träna mm. Men jag tänkte passa på att hämta grejerna innan för att slippa allt ståhej.

Blir nog en sväng förbi centrum också, kanske hittar något skoj även om syftet är tråkiga men ack så viktiga Apoteket. Måste fylla på mitt medicinskåp som förövrigt är av modellen större men just nu utan både Alvedon och Ipren.

Börjar bli lite nyfiken på hur Smidiga Skoog och Plipp har det, om de har kommit fram och var dem befinner sig. Jag hoppas de uppdaterar sin resedagbok snart med en massa skoj =)

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0