Skön helg

I lördags var det lite av en spontandag, blev lite shopping och jag kom ett steg närmare ett av mina nyårslöften. Jag ska ju börja spela golf i år och nu har jag äntligen fixat ett golfset, kan knappt vänta tills vädret bli bättre och jag kan börja träna. Jag har redan blivit erbjuden att spöa skiten av två väldigt kaxiga grabbar och det tackar jag inte nej till, det vet inte vem de möter...mohaaa =)

Från förra sommaren

Kirran svängde förbi lagom till middagen och vi tittade på Melodifestivalen. Självklart hade vi en interntävling och jag kan stolt berätta att jag både prickade in vinnaren och 2:an...jag är svårslagen, till och med när det gäller schlager =)

Efter en skön sovmorgon har jag legat i och haft operation storstädning. Min walk in closet har blivit lite mer organiserad, både tvätt- och diskmaskinen har varit igång och nu återstår bara matlådorna...

Imorgon börjar en ny vecka och förhoppningsvis kan jag börja träna....ska bli såååå skönt!

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0