Sammanfattning av kvällen

Snacka om powernap, har precis vaknat. Inte nog med att det inte blev så många timmars sömn i natt, jag är krasslig vilket gör att kroppen kräver ännu mer sömn än vanligt.

Jaha, gårdagen då? Jo, det var som alltid, SJUKT SKOJ! Måste säga att det kändes som att zessorna var lugnare än på många år, men det kan ju också bero på att vi började redan vid 18.00. När jag drog hem vid 02.30 var det ett 10-tal zessor kvar på dansgolvet.

Jag tror aldrig att jag sett så mycket rosa under en och samma kväll...mysigt värre! Dresscode för kvällen var någonting rosa och vissa zessor tog i mer än andra =). Det var roligt att så många ändå kunde komma, tror bara att det var 3 st som saknades. 

Som jag nämnt tidigare har vi denna säsong växt som lag pga. alla de motgångar som dykt upp under säsongen och igår kom tårarna fram även om det många gånger var resultatet av skrattattacker. Mag- och käkmusklerna jobbade hårt under gårdagen och min favorit var Ankis "menssång", ja ni läste rätt, hon har skapat en låt om mens...sjukt roligt och samtidigt väldigt märkligt =)  

Annars bjöd kvällen på:
-Prisutdelningar
-Framträdande a lá capitanos
-Min avslutningsdikt
-Ett bildspel från hela säsongen
-Bellas, Jollis & mitt lilla projekt
-Fyrverkerier
-2 dansgolv, trots att vi bara hade några kvadratmeter
-En rosa badring


/Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0