Resultat Garpen mot Rubb och Stubb

Då var sista omgången färdigspelad och då återstår det för er där ute att få reda på slutresultatet i min bloggtävling "Garpen mot Rubb och Stubb". Lyckades Maria ta igen de 6 poängen och kanske till och med gå om? 

Omgångens matcher:
Gävle - Sten Sture 5-8 (2, 13 mål)
Vendelsö - Telge 6-5 (1, 11 mål)
Årsta - Falun 5-4 (1, 9 mål)
 


Maria "Väggen" Peters

Marias tips:
Gävle - Sten Sture 2-6  Rätt, 1 poäng 
Vendelsö - Telge 4-5  Fel 
Årsta - Falun 6-3 Rätt, 3 poäng (antal mål + 1X2) 

Marias totala poäng: 4

Garpens tips:
Gävle - Sten Sture 4-5 Rätt, 1 poäng
 Vendelsö -Telge 6-4 Rätt, 1 poäng
Årsta - Falun 5-2 Rätt, 1 poäng

Garpen totala poäng: 3

Tävlingens totala poäng:
Garpen- 45 p
Rubb och Stubb- 40 p

Jag vann, jag vann, jag vann!!!! (ovanligt va? Mohaaaa)
...antar att individen var starkare än laget i det här fallet eller så var det ren nybörjartur ;)
Får väl fira segern på lördag i samband med avslutningsfesten =)

Tack för att ni ställde upp ladiez!

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0