Promenad + fotografering väntar

Det märks att jag haft mycket och göra idag, första gången jag kollade på klockan var det lunchdags och sedan har allt bara rullat på. Ska andas in lite frisk luft på vägen hem och promenera de antal km som är från kontoret och hem till ytterdörren. Vem vet, jag kanske får sällskap efter halva vägen...


Rätt skön utsikt på vägen hem


Det blir nästan hem och vända, ikväll är det dags för fotografering i Zundaland. Det blir till att le lite extra fint eller kanske ge kameran "the eye", får se vilket humör jag är på. Hoppas någon tar med sig en innebandyklubba för det vore inte så snyggt att posa med de gamla jollyklubborna man hade på fritidsgården när jag var liten =)

Dags för frisk luft... 
 
/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0