Projektet

När prisutdelning var över igår var det dags för oss (läs: Bella, Jolli och jag) att visa vad vi hållit hemligt i en veckas tid. Jag fick resultatet av projektet vid 14-tiden igår och några timmar senare var det dags för premiären av "Zundazessornas träningsvideo". Varken Jolli eller Bella hade sett filmen när laget fick se den så de var minst lika nervösa och nyfikna som resten av gänget. Jag hörde nog ett antal skratt under de 6 minuter som filmen pågick och det tolkar jag som ett godkännande =)


Jag kan tyvärr inte visa er resultatet men ni kan iaf få se framsidan av filmen och så får ni dra era egna slutsatser därefter ;)


Framsidan (dessvärre inte den bästa kvaliteten)


Hahaha...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0