Prisutdelning

Varje år får vi zessor rösta på vem vi tycker utmärkt sig lite extra under säsongen, de kategorier som gäller är Årets:

-målvakt
-back
-center
-forward
-stjärnskott
-MVP


Här kommer vinnarna:

Bästa målvakt

Maria "väggen" Peters

Bästa back

Jea

Bästa center

SS

Bästa forward

Fia

Årets stjärnskott

Brännis

Årets MVP

Kirran

Därefter hade vår kaptensduo sina egna nomineringar, jag blev årets "champion" (läs: eftersom jag vunnit nästan alla tävlingar vi haft under säsongen) och fick motta en medalj. Det var SS och Fias sätt att säga att de älskar mig =)



Sa jag att glimten i ögat var punkt 2 av kvällens regler?

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0