One down 3 to go

Igår var jag på hugget när jag kom hem, kan ju bero på att middagen var serverad, lönekontot var påfyllt och jag hade gått mina 5 km i kylan. Jag satte igång och plöjde en av mina golfböcker, så nu återstår det bara 3 saker att ta mig igenom...YES!


Det märks att jag inte är inne i pluggandet direkt, fast det var ju faktiskt bara ca 2½ år sedan sist, antar att man kommer ur det snabbare än vad man själv vill erkänna. Jag har en förmåga att bilda ord för att komma ihåg andra ord när jag pluggar. Igår blev den viktiga informationen ihopsatt till följande "hjälpord": PMS(s) & HS(s)B, båda med dubbel-S.



Det är ju inte bara "tråkiga" saker kvar innan golfandet drar igång, jag har ju kvar att köpa en snygg golfbag till mina nya klubbor och ett par sköna skor också...I like! Ska nog dra med mig mitt "golfproffs" till vän för lite smakråd.


Nu längtar jag bara efter att vädret ska bli ännu bättre så jag får börja slå de där små vita bollarna så långt jag bara kan...


/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Anonym

Har du tid i helgen har jag ett förslag :D

2009-03-26 @ 17:19:16
Postat av: Garp

Sounds like a plan...fast agendan är redan halvfull ;) Vi löser det!

2009-03-26 @ 18:45:45

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0