Okända nummer i displayen

Jag har haft rätt många smeknamn genom åren men det som ändå används mest, näst intill hela tiden är Garpen. Det är Inte bara i Zundaland jag kallas för Garpen, mina arbetskamrater använder det och även vissa av mina vänner utanför innebandybubblan.

Det enda som kan bli jobbigt är när jag ska svara i mobilen när det är ett okänt nummer i displayen. Svarar jag med Garpen kanske personen i andra änden blir tyst och frågar om de kommit rätt, men och andra sidan...om jag inte gör det och det är någon som är relaterad till innebandyn bli de lika tysta. Lösningen är väl att säga hallå, men hur trevligt låter det på en skala? =)


Någon som har en bättre lösning?

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: yasse

du kan ju sluta svara i telefonen :P

2009-03-13 @ 09:53:17
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0