Nytt smeknamn och mycket jobb

Det är måndag och jag har fått nytt smeknamn, hur personen som gav mig smeknamnet tänkt vet jag inte, men att bli kallad för "prylen" är det verkligen en bra grej? =)
Jag fick samtidigt höra att om killar och tjejer möts i diverse idrotter så vinner alltid killen. Mitt svar tillbaka blev att jag spöar personen i fråga även om jag behöver spela i klackar. Det roligaste av allt är att personen inte har en aning om vem det är han ska möta...jag är ingen vanlig tjej...haha! Att jag dessutom är världens tävlingsmänniska och både kan hantera klackar och boll & klubba gör det inte lätt för motståndaren =)

Jag säger bara: BRING IT ON!!!!!


Det finns bara plats för en vinnare =)


Vi zessor har fått träningsfri vecka pga. alla slutspelsmatcher som går av stapeln i Solnahallen. I mitt fall känns det kanon eftersom det är rätt mycket på jobbet, men eftersom jag varit sjuk och det liksom kryper i kroppen kommer gymmet prioriteras denna vecka. Jag kanske till och med känner lite på spåret i Hagaparken...


Back to work...

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: bella

Vill du ha sällskap vet du att jag är på, på allt som har med att röra på benen att göra! :) Bör även tilläggas att jag, anki, jossan och kylås springer lite då och då i solnatrakten hör av dig om du är sugen!

2009-03-16 @ 18:55:31
URL: http://bellaback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Prylen, ja räkna med att det sitter i tills ni möts, hahah.

Personen fråga, ojoj vem är Prylen? MItt svar blev, en som hatar att förlora lika mycket som ja. Mohahah

2009-03-16 @ 19:19:15
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: Mamma Lisbeth

Hahhah jag kommer ihåg i sommar när du spela kubb mes oss det var tur vi var i samma lag!

2009-03-16 @ 19:37:01
Postat av: Garpen

Lisbeth, trevligt att du hittat hit =) ja, är man i mitt lag vinner man 9½ gånger av 10 ;)



Lena, han kommer bli chockad över talangen...haha!



Bella, good to know!

2009-03-16 @ 23:05:59

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0