Mycket knep & knåp

Kom hem klockan 00.30 i natt efter att ha suttit hela kvällen tillsammans med J och arbetet med vårt lilla projekt till lördag. Mycket skoj men en hel del problemlösning också. Fick träffa Bamse som jag hört så mycket om och kan bara säga att större charmtroll får man leta efter =)

Projektet då...jo, det börjar likna något, en hel del saker kvar att göra men det ska nog hinnas med hoppas jag. Får väl bli en och annan lång natt igen i veckan om inget annat. Det roligaste av allt är att jag ÄNTLIGEN kommit till skott och gör det jag pratat om i flera säsonger. Vissa zessor som spelat med mig i flera år vet då säkert vad jag pratar om. Att J ville hjälpa till har bara gjort projektet så mycket roligare och dessutom skadar det aldrig att bolla idéer med någon annan. Men jag trodde då aldrig att det skulle ta så många timmar för att bli klar och framförallt NÖJD!


 

På lördag smäller det om både projekt & teknik vill oss väl...

Jag vill SÅÅÅÅ gärna berätta men det blir så mycket roligare om jag inte säger något...det är inte bara ni som måste hålla ut ;)


/Garpilarp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0